Toode on hetkel otsas.
Antud toodet ei saa rohkem ostukorvi lisada.
Haarduvuse ja roolimistäpsuse meister
- Parem haarduvus kurvides märjal ja kuival teel*
- Parem haarduvus teepinnaga ja roolimistäpsus*
- Lühem pidurdusmaa, eriti suuremal kiirusel*
*Võrreldes konkureerivate kvaliteetrehvide keskmise tulemusega. Testis osales neli otseselt konkureerivat kvaliteetrehvi. TÜV SÜD Automotive’i test (protokoll nr 713066268) septembris 2015 Mirevalis. Rehvimõõt: 225/45R17 91Y. Sõidukid: Golf VI 1.4 TSI ja Golf VI GTi.
-
RUNONFLAT
Revolutsiooniline RunOnFlat-tehnoloogia võimaldab sõita kuni 80 km/h tühja rehviga. See kõrvaldab teeäärsete rehvivahetuste vajaduse ja vähendab rehvi purunemise ohtu maanteedel.
-
MAANTEE
Loodud maasturitele maanteel kasutamiseks kiirusel kuni 270 km/h.
-
VELJEKAITSE
Tänu rehvi sisseehitatud veljekaitsmetele saate nautida paremat kaitset äärekivikahjustuste eest.
-
NOISE SHIELDI TEHNOLOOGIA
Noise Shieldi tehnoloogiaga Dunlopi rehvid on loodud vähendama müra sõiduki salongis kuni 50%*, võimaldades teil nautida mootori summutatud müra veelgi paremini.
PEAMISED PLUSSID
PAREM HAARDUVUS TEEPINNAGA JA ROOLIMISTÄPSUS
Väiksem diameeter ja kattekiht tagavad vahetu kokkupuute teepinnaga ja suurendavad roolimistäpsust
PAREM HAARDUVUS KURVIDES MÄRJAL JA KUIVAL TEEL
Suurem kummi ja teepinna kokkupuutepind lisab tugevust ja jäikust ning tagab kurvides parema haarduvuse
LÜHEM PIDURDUSMAA, ERITI SUUREMAL KIIRUSEL
Optimeerib geomeetriat ja suurendab seeläbi ploki jäikust, tagades suuremal kiirusel lühema pidurdusmaa
TEHNOLOOGIA
ÜHEOSALINE VÖÖ (JLB)
Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.
MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)
Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.
ASÜMMEETRILINE MUSTRIDISAIN
Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.
LAMEDAM TURVISEPROFIIL
Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.
MUUTUVRAADIUSTEGA MUSTER (MULTI RADIUS TREAD, MRT)
MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.
POWER BRAKING BLOCKS
Suure jäikusega blokid, mis säilitavad pidurdusjõu rakendamisel kõvaduse. Suurendatud jäikus aitab suurtel kiirustel pidurdamisel tagada optimaalse teekontakti.Eelised Lühemad pidurdusmaad, eriti suurtel kiirustel.
DUAL SILICA-REHVISEGU
See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.